Geniale filmpjes

Ik hou echt van droge humor, ik kan wel uren (dagen zelfs!) om hetzelfde stomme grapje lachen. En ik ben niet de enige! Haast mijn hele vriendenkring en zelfs mijn broer vinden het geweldig. En de droogste tekenfilms zijn dan ook South Park, Family Guy en KUD. Ik heb voor jullie een paar leuke fragmenten uit deze series, maar je kan er natuurlijk veel meer vinden.. ;)

Family Guy
O wat vond ik dit filmpje meesterlijk! Ik heb hem wel 30 keer gezien... 'Babadieboopie' is een erg bekend woordje (nouja gebrabbel) geworden bij ons in de klas. ;)

Hier heb ik ook al zo hard om kunnen lachen.. Family Guy is zeker mijn #1 serie!

South Park

En dat was Cartman met zijn eigen versie van Pokerface, voor diegene die het nog niet doorhadden. ;) South Park is gewoon een geweldige serie, die vaak ook stukjes haalt uit andere films en ze grappig maakt.

KUD
KUD is een serie die zo dom is dat het grappig is, oftewel het toppunt van droogheid.. Dit filmpje slaat dan ook nergens op, maar geweldig is het wel!

Nog uitleg nodig? ....

Kan jij ook lachen om dit soort humor?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.