Batiste Tropical droogshampoo

Vorige week stond deze droogshampoo van Batiste tussen mijn favoriete producten, gewoon omdat 'ie goed zijn werk doet! Een paar mensen waren benieuwd naar de droogshampoo, dus daarom een review.. ;)

Ik vind de verpakking er erg leuk uitzien! Het geel oogt misschien ietsje cheap, maar in combinatie met de groene en paarse kleur valt dit weer reuze mee.. Ik heb hem in reisformaat gekocht, aangezien ik nog niet helemaal wist wat ik ervan kon verwachten. Was het het kleine geld waard?

De geur van de droogshampoo vind ik wel lekker, het ruikt een beetje bloemig en totaal niet sterk. De geur blijft in je haar zitten, dus je haar ruikt bovendien ook lekker!

Dan de werking! Ik heb een paar foto's gemaakt zodat jullie een duidelijk beeld hebben..
Bij voor zie je mijn haar net voor ik het ging wassen, dus het was wel echt vet. Bij tussen zie je hoe de spray eruitziet zodra het op je haar zit. Hij laat dus wel een witte waas achter, maar daar zie je na het goed uitgekamd te hebben (bij na) haast niets meer van! Als je goed kijkt zie wel een duidelijk verschil tussen voor en na, mijn haar ziet (en voelt) er zachter en minder vet uit.

Deze droogshampoo is echt een must-have voor mensen die soms even een wasbeurt over moeten slaan, of wiens haar gewoon snel vet wordt. Deze droogshampoo is dan geen vervanging van een wasbeurt, maar wel een 'wake-up' voor je haar.
Je kunt deze droogshampoo van Batiste (in normale versie alleen volgens mij) kopen bij de Kruidvat voor een laag prijsje (rond €2?).

Gebruiken jullie wel eens een droogshampoo?

Liefs Dajana
p.s. Wij mochten een artikel schrijven voor de site HiCuty en dat artikel staat nu online! Het is hier te bekijken :)

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.