Yves Rocher Colorama

Van Yves Rocher ontvingen we enkele producten uit hun nieuwe Colorama collectie om te testen. De Colorama lijn bevat een mascara, een eyeliner en zes oogpotloodjes in allemaal verschillende kleuren. De producten bevatten onder andere kamillewater, kamille-extract en amandelproteïne. Kortom, met deze producten vallen je ogen op en blijft de make-up de hele dag zitten!

De verpakking van de oogpotloodjes heeft dezelfde kleur als het oogpotloodje zelf wat handig is als je nét dat ene kleurtje zoekt. Verder staat er de naam van de kleur en de ingredienten op. Het is zijn draai oogpotloodjes, dus je kunt ze niet slijpen en zal daardoor niet heel precies kunnen werken.
Ze beloven waterproof te zijn en dat zijn ze ook! Ik had een lijntje boven m'n oog getrokken en ondanks mijn best vette oogleden is het op z'n plek gebleven. De enige manier om het eraf te krijgen is met make-up remover.

De kleuren v.l.n.r. 01 Noir, 02 Blue, 04 Violet, 06 Cuivre. Zoals je ziet is de pigmentie erg goed, hier ben ik dan wel er een paar keer overheen gegaan. Ze zijn een beetje vet met het smeren maar op de huid voelen ze wat droger. Alle kleurtjes hierboven, op de koper na, hebben een matte finish. Deze oogpotloodjes zijn erg fijn!

We ontvingen ook de mascara uit de Colorama lijn. Deze mascara belooft je wimpers voor 100% te dekken, niet te klonteren en je wimpers extreem te verlengen voor wel 12 uur lang. Je krijgt een 360 graden 'open' blik. Wij hebben hem in de kleur zwart.
Ik vind het harde borsteltje erg fijn werken, het scheidt je wimpers heel goed! Wel stinkt de mascara erg, maar dat maakt mij niet uit..

De mascara zelf vind ik heel fijn werken. Hij maakt je wimpers langer, voller en scheidt ze goed. Hier heb ik maar een laagje op, wel heb ik een wimperkruller gebruikt. ;) De mascara klontert minimaal. Mijn wimpers zijn de mooiste niet, ze groeien nogal zig-zag langs elkaar. Maar ik vind dat deze mascara een mooi effect geeft en inderdaad een open blik. Het is zeker een van mijn favoriete mascara's!

De prijzen van de producten zijn wel wat aan de hoge kant. Je betaald voor de oogpotloodjes €9,90 en voor de mascara € 17,50 en zijn verkrijgbaar in de Yves Rocher winkels.

Kenden jullie de Colorama collectie al? En wat vinden jullie het leukste product van hierboven?

Liefs Fleur & Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.