XXL Shoplog - Fleur

Voor mijn gevoel is het lang geleden dat ik nog eens shoplog heb gedaan! Vandaar dat deze ook iets groter is dan normaal. Alles hiervan is in de maand december gekocht, in Nederland, België of Duitsland :D En omdat het zoveel is en sommige dingen van wat langer geleden zijn weet ik van sommige dingen de prijs niet. Sorry! Maar have fun and keep watching!
Image and video hosting by TinyPic
Een poederkwast van Ebelin (uit Duitsland) een poederkwast van Essence uit de Moonlight collectie, gekregen van Dajana, lief hè! En een glasvijl ook van Ebelin.
Image and video hosting by TinyPic
Nagellakjes! V.l.n.r. Maybelline Colorama, Basecoat van de Hema, een lila kleurtje van de Claire's, een goud kleurtje van Miss Sporty en Essie Matte About You! Die laatste wou ik zoo graag en heb hem gekregen voor Sinterklaas.
Image and video hosting by TinyPic
Een blendingkwast van de Hema, een eyeliner van P2 What a Girl wants en een eyeliner stift van Maybelline. De eyeliner heb ik beide in Duitsland gekocht.
Image and video hosting by TinyPic
V.l.n.r. Een oogschaduwpalletje van Manhattan een mono van P2 Universe en een trio van P2 What a Girl wants. Alle drie komen uit Duitsland.
Image and video hosting by TinyPic
Een handcrème van Essence (ik weet nog dat deze 95 cent kostte) een poeder van Manhattan en een anti-spot gel van Essence Pure Skin. Ook hiervan komt alles uit Duitsland ;)
Image and video hosting by TinyPic
V.l.n.r. Vaseline Rosy Lips, een Tropical lipbalm van Balea Young, een Colour&Shine lippotlood/lipgloss van Essence en een Essence XXXL Shine lipgloss.
Image and video hosting by TinyPic
Niet zo interessant, één fles oogmake-up remover en twee pakken doekjes.
Image and video hosting by TinyPic
Parfum van Christina Aguilera! Oeeeeh deze is zo lekker, dit is trouwens de kleine versie.
Image and video hosting by TinyPic
Een scrub cream van de Hema, een Gosh Waterproof eyeshadow stick in Love that Beige en een Soft'n Shine lipbalm van Gosh in 33 Scarlett. Alles hiervan in België gekocht. Haha! Ik was zo trots dat ik hier in Nederland de 1+1 gratis actie van Gosh had kunnen weerstaan kwam ik een week later in België en tja, daar kon ik het niet weerstaan ;)
Image and video hosting by TinyPic
Een heatprotecter van Dove (voor tegen de hitte van de föhn enzo) en badparels. Beide uit Duitsland.
Image and video hosting by TinyPic
Een nagellak van P2, een poeder & highlighter duo van P2 What a Girl wants en een lipgloss van again P2 What a Girl wants.

Okay, dat was het! Voortaan ga ik het niet zo lang meer opsparen denk ik want het is nu wel erg veel! Als jullie ergens een review over willen, zeg het maar!

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.