XXL shoplog - Dajana

Hier is mijn xxl shoplog van de maand december! Dit alles heb ik in de maand december gekocht, alleen de "kerstcadeautjes shoplog" staat er niet bij omdat het anders dubbel is. Ik zet de prijzen er niet bij, omdat ik niet de prijzen van alles nog weet,.

Als eerste nagelstickertjes van P2, handcrème van essence en vaseline Rosy lips
Het shirt bij de Lady Sting en het vestje bij de New Yorker (in Praag)
Ook in Praag, zo'n snoep/souvenir ding..
Oogschaduwbasis van de Hema, blendbrush van Hema, Essence eyeshadow en powderbrush van Essence
Nail Whitener van Catrice en Gosh base-coat
Miss sporty naamloos, P2 What a girl wants 020 opulent, Claires naamloos, P2 color victim 220 Nyper en miss sporty naamloos

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.