The story about..

Live with Lipstick. Hoe komen wij nou bij de naam en hoe kom wij erbij om een weblog te maken? Wij vertellen het u. :) Als eerste hoe wij erbij komen om een weblog te maken.

*FLASHBACK*
Ik weet dus echt niet hoe ik op blogger terecht ben gekomen. Waarschijnlijk door zo'n zijbalk reclame én ik ben al vanaf me 9de bezig met websites onderhouden dus dat trok me wel aan. Ik had totaal geen ervaring met weblogs en daarom had ik Fleur gevraagd of ze mee wou helpen. Gelukkig wou Fleur dat en had zij er meer ervaring mee! Dus TADAA..
*BACK TO REALITY*

Dat was uuhm, een lang verhaal? Nee. Maar nu gaan we verder met het langere verhaal over de naam van de site.

*FLASHBACK*
We moesten voor tekenen een eigen logo ontwerpen op basis van hobby's en persoonlijkheid. Ik wist dus echt niks en ging samen met m'n vriendinnen héél serieus (kahum) brainstormen. Ik kwam op de naam DJlipstick, DJ van Dajana en ook van muziek en lipstick gewoon omdat ik het grappig vond. (ik kom er eigenlijk nu pas achter dat ik nooit iets maak zonder originaliteit :P) Ik had er een soort van lipstickje van gemaakt met een koptelefoon op. (zie foto) Even terug bij het verhaal over de naam. Ik wou de weblog naar die naam vernoemen en had dus als gebruikersnaam DJlipstick. Pas later las ik dat je nog een sitenaam moet invullen en ik vind het nooit leuk om dubbel hetzelfde te doen. Dus vulde ik wat leuks in, Live with Lipstick dus! Fleur vond de naam ook superleuk en origineel dus daar begon het allemaal mee.
*BACK TO REALITY*

Er zijn ondertussen ook veel veranderingen aan de site geweest.
  • Zo hebben we de naam DJlipstick gewoon verandert in LivewithLipstick.
  • We hebben een eigen e-mail adres aangemaakt.
  • We hebben al 2x een nieuwe lay-out online gezet. (binnenkort weer een nieuwe)
  • We hebben meer dan 100 artikels online gezet.
  • We hebben meer dan 500 reacties.
  • We hebben een enquête voor de site gemaakt. Hieeeer!
  • We hebben een vaste tijd voor artikels, 14.00 dus.
  • En we houden onze eerste winactie! KlikKlikKlik!
Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.