Shoplog Oberhausen - Dajana


Hier komt 'ie dan, mijn shoplog van Oberhausen (+ spullen die ik vrijdag bij de DM heb gekocht). Zoals ik al eerder zei is het niet veel, maar dat hoeft van mij ook niet. In Oberhausen zelf had ik géén make-up gehaald, dus ging ik vrijdag met mijn vader mee naar de DM in Kranenburg. Dat deel heb ik ook bij mijn shoplog gezet, dus eigenlijk is het gewoon een vakantie shoplog.. ;)

@ Oberhausen
Links een setje oorbellen, gouden ringen en 'diamantjes'. Samen voor maar €1 (!) bij Forever18. En rechts een wrapachtig armbandje voor €3 ook bij Forever18.

Een donker blauwe/haast zwarte jegging voor €15 bij Only. Ik hou van jeggings, het zijn de enige broeken die mij zowel bij de taille mooi passen als bij de lengte..

Dit shirtje was het eerste wat ik kocht in gelijk de eerste winkel waar ik binnenliep, namelijk de Vero Moda. Het shirtje was zwaar in de uitverkoop en ik nam hem gelijk mee voor maar €3! Jaa, dit is mijn favoriete aankoop! Het is een licht zwarte (rare kleur hea?) blouse met roze en paarse bloemetjes erop. Het staat zo schattig, vooral gecombineerd met mijn oudroze riem. Gekocht bij de Pimkie voor €10 in de uitverkoop (60% korting!).

Pffoef ik zie nu pas dat ik behoorlijk budgetproof dingen heb gekocht, terwijl ik niks zelf heb moeten betalen.. x)

@Kranenburg

Als eerst een handcrème van Essence, voor €0.95. Daarnaast een Quick Dry Spray van P2 voor je nagellak voor €1,95. En een lipstick in een redelijk nude-kleurtje van Alverde voor €3,25 in de uitverkoop.
Ik kocht ook 2 Bebe producten, namelijk een créme en reinigingsdoekjes voor de gevoelige huid (that's for meee!). Ze leken mij allebei heel fijn omdat er geen alcohol, parfum en andere irriterende stoffen in zitten, en als iemand een gevoelige huid heeft ben ik het wel.. -.-

Fleur & ik hebben een soort van kleine traditie dat we elkaar na de vakantie altijd een cadeautje geven, en dit jaar gaf ik haar een Burt's Bees lipbalsem en zij gaf aan mij:

Een L.A. COLORS glitter nagellak (yeuh mij 90ste lakje) in de kleur Aqua Crystals, een hartstikke mooi lakje! En een fijne Mint & Minerals lipbalsem van Labello..

Als jullie nog ergens een review van willen zeg het maar! Ik denk dat ik sowieso de Quick Dry Spray van P2 review (in combinatie met het glitterlakje ;).

Hebben jullie ook nog veel geshopt in de vakantie?

Liefs Dajana

PS: Moet vandaag weer helaas naar school.. Diegene die nog vakantie hebben; Geniet nog even lekker hard van je vrije tijd! (:

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.