Shoplog #7 - Dajana

Zoals jullie waarschijnlijk weten waren Fleur, een vriendin en ik zaterdag samen naar de stad. Fleur's shoplog zie je hier en de mijne zie je nu hier! Ik heb net als Fleur verrassend weinig gekocht, maar was wel €30 kwijt! Maarja, tis het allemaal waard..

De bekende discobal-lipgloss van de H&M voor maar €1,-. Ik vind hem ietwat te hard, maar wel lekker ruikend en lekker vet op je lippen.

Een wat hardere oogschaduwkwastje van de Hema voor €2,25.

Twee nagellakjes. Die van Gosh heb ik eigenlijk gister gekocht, maar die zet ik er maar even bij. Het nagellakje 'Snow' uit de kortingsbak bij kruidvat voor €0,25! En een basecoat/topcoat/chip-resistent bij de kruidvat voor €4,- van Diamond Gloss ofzo..

Een cadeautje voor de verjaardag van me vriendin. Bij de kruidvat van Jeanne Arthes. (de prijs zet ik er niet bij, omdat het toch een cadeautje is) Het is een parfum met een bodylotion. Laten we hopen dat ze niet op deze site kijkt. x)

En ik heb ook nog een heel leuk wit top met print erop gekocht bij de H&M voor €10,-. Maar zit in de was, dus geen foto. ;)

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.