Room make-over

Weten jullie het nog? Ik vroeg in augustus (say what?! Heel lang geleden ja..) wat voor kleurencombinatie jullie het mooiste leek om mijn kamer in te verven. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een combinatie die veel van jullie ook zouden kiezen, namelijk roze en taupe.
In de herfstvakantie was mijn kamer al klaar wat betreft het verven, maar nu kwam het echte werk pas en dat is namelijk het kopen van meubels. Onderaan staan alle veranderingen opgesomd. ;)

Ik wil nog even zeggen, want ik zie jullie shocking faces al, dat mijn kamer mini is. Echt héél klein (2x3 meter), maar het enige wat ik doe in mijn kamer is slapen dus zo erg vind ik het niet..

Hierboven zie je mijn kamer 'before'. Sorry voor de rommel, maar zo hebben jullie in ieder geval een beeld van hoe het was. ;) Ik heb overigens nog een flatscreen tv tegenover mijn 'kussen'.
De muren waren lichtgroen, het tapijt was crème-achtig, mijn meubels waren in een lichte beukenkleur, en mijn basiskleuren voor spullen waren zwart en groen.

En mijn kamer nu! :) Ik weet dat de foto niet zoals de foto hierboven is maar ik wist echt niet meer hoe mijn foto die ik in augustus had genomen eruit zag.
De muren zijn taupe met één muur roze, het tapijt is weg en het is nu laminaat, mijn meubels zijn in een notenkleur, en mijn basiskleuren voor spullen heb ik nog niet echt.

Veranderingen:
  • Nieuw en groter bed
  • Van 2 kastjes naar 1 grote kast
  • Mijn bureau is weg
  • Andere kleuren natuurlijk
  • Laminaat i.p.v. tapijt
  • Nieuwe kledinghanger (maar zie je niet bij 'before')
Ik ben echt onwijs blij met mijn vernieuwde kamer en ik vind het veel beter bij mij passen. Ik ben ook heel blij met de lades in mijn kast, want eindelijk heb ik een plek voor mijn make-up en verzorgingsproducten! :) Mijn kamer is nu zowel handig als leuk, perfecte combinatie toch?

Hoe ziet jou kamer eruit?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.