Pretty celeb, Taylor Swift

Taylor Swift, een zangeres die we vooral kennen van 'Love Story' en 'You belong with me'. Ook acteerde ze o.a. in Valentine's Day. Maar ze heeft naast een prachtige stem (en acteertalent) ook een eigenaardig uiterlijk. Ze is niet het standaard mooie meisje, maar dat vind ik juist zo mooi aan haar!
Ze lijkt altijd zo naturel ( kwa make-up) en ze is een van de weinige sterren die géén behandelingen heeft ondergaan om haar uiterlijk te veranderen. Haar haar vind ik ook fantastisch, echt wauw! Ik vind haar echt een goed voorbeeld en gelijk ook een mooie inspiratiebron. Blijkbaar was ik niet de enige, want Taylor Lautner zag ook wel wat in haar aangezien ze een tijdje lang 'iets' hadden. ;) Hoe mooi was dat: Taylor & Taylor..

Tumblr_lerus027no1qfc25mo1_500_large

Nu is Taylors schoonheid ook opgevallen bij CoverGirl cosmetics! Ze heeft namelijk een CoverGirl commercial opgenomen waarin ze reclame maakt voor de NatureLuxe collectie.


Ik vind de reclame wel wat apart. Taylor ziet er prachtig uit hoor, maar waarom danst ze in vredesnaam?! Ik moest er wel even om lachen.. :)

Wie vind jij nou echt een 'Pretty Celeb'?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.