Praag-tastisch!


Zoals de meesten van jullie weten was ik van 26 - 29 december in Praag. Ik dacht echt dat Praag veel goedkoper was en dat ik er vanalles ging kopen. Maar je ziet het al aankomen hea? Ik heb dus bijna niks gekocht! Een vestje van de new yorker en 2 cadeautjes voor Fleur. x) Het is echt onwijs duur en wat nog irritanter is dat ze nog niet met euro's rekenen! Dus je moet steeds omrekenen dat €1 ongeveer 24 CZK is. (en damn wat zijn er veel oplichters!) Weet je wat pas onwijs dom is? Dat er bv. in de H&M een jas is waarop staat €40 en (als je omrekent) in CZK €55! Ja haaaallo, kan ik beter vragen of ik in euro's mag betalen! :P Maar buiten dat alles komt wel het prachtige gedeelte! De oude stad, nouja oude. De hele stad is omringt door oude gebouwen, aparte gebouwen en kerken. Wauw, wat is dat prachtig om te zien zeg! Ja, ik kan nog wel een uur doorschrijven maar kijk zelf maar es m´n fotoalbum! Het zijn maar ongeveer 50 foto's, niet alleen van de gebouwen maar ook van het hotel. Klik hier voor het album!

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.