P2 'What a Girl wants...'

Zoals jullie al konden zien in deze shoplog heb ik een aantal dingetjes gekocht van P2 'What a Girl wants...'. Ik ben heel tevreden over deze producten en zeker omdat het niet te duur is!
Image and video hosting by TinyPic
Een glittering eyeliner in de kleur 020 glistening, een lovely lipgloss in 020 sensual, een brilliant duo powder & highlighter in 010 shimmery en een impressive eyeshadow in 030 fascinating. De verpakkingen vind ik heel schattig, dat zwart met witte stipjes. Op de achterkant van de poeder/highlighter en oogschaduw staat nog wat blabla in het Duits en Engels.
Op naar de swatches (sorry voor het kippenvel ;) Ik had het nogal koud ;)):
Image and video hosting by TinyPic
Boven de lipgloss en onder de eyeliner. De lipgloss is niet heel gepigmenteerd maar heeft een goude gloed en glittertjes. Hij is een beetje plakkerig maar daardoor blijft die wel wat langer zitten.
De eyeliner is echt heel fijn! Het kwastje zorgt ervoor dat het maken van een recht lijntje makkelijk word omdat 'ie een beetje stugger is. Er zit een subtiele glitter in en de kleur is meer donkergrijs dan zwart.
Image and video hosting by TinyPic
Ieeh dat kippenvel ziet er echt raar uit! De kleuren zijn in het echt iets meer shimmery maar wel ongeveer die kleur. De pigmentatie vind ik heel goed! Van de highligter/poeder heb ik geen swatches gemaakt want die zag je toch nauwelijks. De highlighter heeft een subtiele shimmer en ik gebruik hem vaak als ik me snel opmaak even op mijn wangen zodat ze en mooie shine krijgen!
Ik kan jullie zeker aanraden iets van deze collectie te kopen (of iets anders van P2 want ik vind het over het algemeen een goed merk). Het is in ieder geval te koop in Duitsland, hier in Nederland heb ik het nog nooit gezien maar jullie misschien wel?
Je kan bij onze winactie o.a. 2 palletjes winnen van P2 klikklikklik.

Wat vinden jullie van P2?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.