P2 Quick Dry Spray + L.A. Colors 'Aqua Crystals'

Vandaag een 2 in 1 review, nouja het is meer een NOTD van L.A. Colors Aqua Crystals met daarbij direct een korte review van de P2 Quick Dry Spray. Beide producten komen uit Duitsland, dat kun je hier allemaal teruglezen..

Als eerst een korte review over de P2 Quick Dry Spray. De spray ondersteunt, volgens P2, het snelle opdrogen van je nagellak. Je moet de spray op je natte nagellak spuiten (10 cm afstand) en je nagels drogen dan dus sneller op.
Zo gezegd, zo gedaan! Ik heb getimed hoe lang het duurt voordat een nagellak overleefbaar droog is met en zonder deze spray. Zonder deze spray duurde het rond de 5 min. en met 3 min., dus je zou kunnen zeggen dat 'ie zijn werk doet! Een wondermiddel vind ik het zeker niet, maar handig is het wel.. ;)
De spray laat ook geen wazig of vet laagje achter, het is echt 'nat'. Wel kun je even met een doekje de randjes schoonvegen.. De spray ruikt wel een beetje chemisch, maar ik stoor me er niet aan.

En nu tijd voor mij NOTD, hierboven zie je wat ik heb gebruikt.. (ben overigens mijn basecoat vergeten op te zetten) Als basislaag heb ik een donkerblauw Rimmel London nagellak gebruikt in de kleur '400 Blue Vogue', en daarover de L.A. Colors glitterlakje in de kleur 'Aqua Crystals'. Daarover nog de Quick Dry Spray zodat ik hem kon reviewen voor jullie.. ;)
Maar genoeg gepraat, hier is mijn NOTD...

Wat lijken mijn middelvinger nagel kort, maar dat ligt gewoon aan de foto.. ;) Ik vind deze combinatie echt heel leuk, lekker volop glamoureus. In het echt zie je meer glitters en minder zwart, dus het is maar net wat je mooier lijkt. In ieder geval vind ik het glitterlakje prachtig (ik heb maar één laagje op!), ik zie er alleen tegenop om het eraf te gaan halen.

Gebruik jij ook zo'n sneldrogende spray, of hou je het gewoon bij (sneldrogende) nagellak?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.