NOTD - Royal Violet

Sorry voor de wazige foto! Ik had het s'avonds laat gefotografeerd, duss..

Ik ben helemaal in love met deze kleur nagellak van Catrice! Het is een echte kersenkleur, iets donkerder dan het op de foto te zien is. Wat heel raar is dat hij steeds donkerder wordt! Ik noem hem "Royal Violet" omdat het witte randje op de duim net een kroontje lijkt en omdat in de naam van de nagellak 'Violet' zit. De kleur dekt al in 1 laagje maar chipt wel snel. (het ligt ook wel aan m'n nagels, want daar chipt alles wel snel!) Hij droogt niet echt binnen 60 seconden maar hij is ook best dik. Ik weet niet wat ik van deze nagellak kan zeggen, hij is gewoon zo mooi! En hij is goedkoop! Hij kost van zichzelf maar €1,59, maar ik haalde hem met de 2 + 1 gratis actie!

En voordat ik hier vragen over krijg, de P2 stickers zijn uit duitsland. Rond de €1,50..

Do you like it?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.