Nieuwssssss!

Wat brengt 2010 voor ons?

Dajana's nieuwtjes:

-Ik krijg waarschijnlijk meer "zakgeld"! (nouja, ik krijg het geld op me bankrekening) Maar i.p.v €10 wordt dat nu €30!

-Ik ga mezelf nu verplichten om Gossip Girl, 90210 & the starters wife te volgen. (the starters wife omdat het met Debra Messing is :p)

-Ook ga ik dit jaar m'n beugel ├ęcht dragen! Ik heb een nieuwe ortho en krijg blok 24 uur + buitenboord alleen s'nachts. Omdat Fleur ook bij deze ortho heeft gezeten en haar tanden wauw zijn wil ik het nu nog grager! Ik ga dit keer gwn volhouden!!

-Ik ga dit jaar ├ęcht bijkomen! Ja, dat heb je vast nog nooit gehoort. :P Fleur & ik hebben een net wat dunner figuur, maar ik vooral. Ik ga echt proberen dit jaar voor m'n verjaardag (1 juli) minstens 3 kilo bij te komen, dat vormt dan 43 kilo. (jaja kweet het, weinig!)

Dajana's voorgevoel:

Ik heb een heel goed gevoel over dit jaar! Niet zo'n gevoel dat ik miljonair wordt of dat er iets spectaculairs gebeurd, maar wel dat het gewoon goed verloopt. Ook werd dit jaar verrassend genoeg (met de veel hogere vuurwerkprijzen) nog knallender dan eerst verwelkomt! Dus dat betekent een nog beter gevoel!

Fleurs voorgevoel:

Hihi dit klinkt heel raar :) 2009 vond ik een super leuk jaar, maar voor mijn gevoel word 2010 veel beter! Want ik wil dit jaar toch echt een 88 pallet aanschaffen en veel andere leuke make-upjes. Ik verwacht niet dat dit een heel spectaculair jaar word ofzo maar wel ontzettend leuk!

Wat verwachten jullie van 2010?

Liefs Fleur & Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.