Nagellak Stash Refreshed

Vorig jaar, 30 januari om precies te zijn, kon je mijn nagellak stash al zien. Inmiddels is mijn stash groter geworden, en niet zo'n beetje ook! Laten we maar zeggen dat het een beetje een uit de hand gelopen 'hobby' is. Ik vond het daarom wel tijd om mijn gegroeide stash te laten zien, met natuurlijk foto's die gemaakt zijn in mijn nieuwe mini-fotostudio. ;)

Het zijn meer foto's geworden dan ik had verwacht, maar ik kreeg het gewoon niet kleiner. Mijn stash bestaat namelijk uit 90 lakjes en ik krijg er niet meer dan 10 tegelijkertijd mooi op een foto, dus sorry als hij wat te lang is!

Als eerst de basiskleuren

Essence 12 Dress To Party - China Glaze 628 BFF - Catrice 120 Plum play with me - P2 030 Gorgeous
Essence Surfer Babe - Manhattan 67C - Kiko ? - Allesandro ? - Beauty UK Lilac Girl

Miss Sporty - Essence 05 Flashy Pink - Claire's - ELF berry pink - Gosh 543 Pink Rose
Rimmel 287 Bahamas Flirt - Catrice Cotton Candy - China Glaze 862 Something Sweet - Rimmel 025 Strawberry Fizz - TCM ?

P2 220 Hyper - Essence Mettalics Copper Rulez - Miss Sporty - Barry M gold - MNY 456
Catrice 04 Nude Beige - Catrice 160 Vanilla Glow - Catrice 220 Lost in Mud - Essence 04 Chocolate Shake - Etos 019 - Maybelline 750 Chestnut Twist

*Sorry voor de randjes van de fotostudio op de foto, moet nog even oefenen*

Catrice 350 Hip Queens wear Blue Jeans - Rimmel 400 Blue Vogue - P2 249 Dangerous - P2 320 Unforgettable
L.A colors Aqua Crystals - Catrice Pastel Blue - China Glaze 865 Flyin High - Miss Sporty - Essence 270 Groove

Deborah Mirror Glow 156 - Rimmel 357 Azteque - Catrice 170 I scream peach - Essence etno Couture
Essence 07 Hot Red - Catrice 200 Vibrant Violet - Rimmel 325 Hot Gossip - Catrice 050 The pinker the better - ELF dark red

Essence 19 Rock 'n Roll - MNY 669 - Catrice 280 London's Weather Forecast
Claire's ? - Essence 01 Undead? - Gosh Magic Star - Barry M crack polish

Overige lakjes
L.b.: 4 blaze lakjes (review 1 + 2)
R.b.: Claire's ? - MNY 265 - Essence 25 Sundancer - Claire's ? - Gosh 044 Snow
L.o.: Allemaal naamloos (onbekend)
R.o.: Miss Sporty French Manicure white - Essence x3 tippainters

Trind x2: Nail Repair en Nail Balsem - Catrice x2: Nail Hardener en Nail Whitener
Gosh French Manicure base - Kruidvat base coat - Diamond gloss basecoat/topcoat - You ?? - Essence nail hardener

Voor de tellers onder ons, ik heb er geen 90 maar 89 op de foto staan. Ik ben namelijk mijn Hema matte topcoat vergeten. ;)

Hoe groot is jouw nagellak stash?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.