My must-have fashion items

Soms zijn er gewoon van die kledingstukken die je koopt, puur om ze te hebben. Kledingstukken die heel leuk zijn, vaak ook met een prijskaartje, maar die je toch maar een paar keer aan doet. En nu heb ik het natuurlijk niet over basic musthave's, maar meer over kledingstukken waar je de laatste tijd zo veel over hoort dat je het zelf ook gewoon in je kast wil hebben hangen. ;)
In dit artikel laat ik zien wat ík musthave's van nu vind, al heb ik de meeste kledingstukken zelf ook niet. Shame on me!

Als eerst: Een blouse!
Deze is wel heel vanzelfsprekend vind ik zelf. Je ziet er nu zo veel mensen mee lopen en het blijft er leuk uitzien. Je kunt er ook zo veel verschillende looks mee maken: Netjes, nonchalant, stylish etc.. Zelf heb ik er dan ook 2 + 1 die ik van mijn moeder pik. ;)

Beide van de h&m, de eerste €9,95 en de tweede €19,95
-Ik heb deze overigens niet hoor, dit zijn voorbeelden-

Als tweede: Een blazer!
Blazers vind ik zelf zoo leuk staan als je het goed combineert. Ze maken je outfit gewoon zo veel specialer en vaak zelfs vrouwelijker. Ik heb er zelf helaas nog geen omdat ik ze best duur vind en ik een blazer toch nauwelijks aan ga doen.

Beide van de h&m, €39,95

Als derde: Een gilet!
Bij een gilet geldt hetzelfde als voor een blazer. Het staat gewoon zoo leuk als je het goed combineert! En weer geldt dat ik er géén heb, ik kan maar geen leuke vinden voor een redelijke prijs. Al vind ik deze twee hieronder wel heel leuk..

Gilet, melroseHerengilet, edc by Esprit
Beide van Otto, eerste voor €24,99 en tweede voor €29,99

Als laatste: Een Circle Scarf
Zo leuk, zo warm en zo zacht! Do I need to say more? Deze sjaals zou je o.a. kunnen kopen bij de Pieces en h&m voor een redelijk lage prijs, maar helaas kan ik ze zelf niet vinden. Dus weer iets wat ik niet heb, wat is dat toch met mij?

Beide foto's komen van Lookbook en de sjaals zijn allebei van de h&m, de prijs kon ik helaas niet vinden

Wat vind jij nou echt een -non basic- fashion musthave en welke van deze hierboven genoemde hangen al in jouw kast?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.