EOTD - Siren

Weer eens een eyes of the day! And again very simple. Als ik wat extremere looks maak vergeet ik het altijd op de foto te zetten dus vandaar ;)
Image and video hosting by TinyPic
Gebruikt:
-Hema oogschaduwbasis
-Uit een duo van Gosh, Vanilla
-Roze oogschaduw van Rimmel 030 Siren
-Zwart oogpotlood van Essence
-Maybelline Line Definer in Black
-Covergirl LashExact mascara

Een liever roze look. Over de roze oogschaduw had ik al een artikel geschreven, de link staat hierboven ^^.

Wat vinden jullie van roze oogschaduw?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.