Concealer

Vaak heb ik te weinig tijd om 's ochtends concealer op te doen (en stiekem ook te lui ;)) Maar ik laat ze in deze post wel even zien mét swatches. In totaal heb ik 2 palletjes en 1 stick. Let's take a look:
Image and video hosting by TinyPic
Boven een palletje van Catrice met 5 kleuren en hij kostte iets meer dan 2,50 euro denk ik. Linksonder een palletje van Essence met 3 kleuren (waarvan 1 al helemaal op is) en hij kostte 2,49 euro. Rechtsonder een stick van Catrice in de kleur 010 Warm Beige en hij kostte wat meer dan euro. Alledrie verkrijgbaar bij Kruidvat ;)
Image and video hosting by TinyPic
Een stick heel zo z'n voor en nadelen maar ik ben er geen fan van. Zo is het niet hygienisch en de kleur is te donker en te orange voor mij. Zeker nu in de winter.
Image and video hosting by TinyPic
Palletjes hebben ook z'n voordelen en nadelen. Maar als je altijd met een schone vinger concealer opbrengt is hygiene geen probleem. Alleen vind ik dat je met je vinger altijd een groot oppervlak hebt (snap je? ;)). De huidskleur is hetzelfde verhaal als hier boven en de groene (hier meer blauwe) is bedoeld om je puistjes of andere rode plekjes te camoufleren werk wel okay. Deze kleur is wat lichter dan die in het Catrice palletje, en daardoor kan je de groene kleur weer makkelijk wegwerken.
Image and video hosting by TinyPic
De drie huidskleuren. De middelste past het best bij mijn huid en die lichte en donkere kan ik met elkaar mengen op de achterkant van mijn hand en dan krijg ik ook een goede kleur voor mij. De andere twee kleuren zijn een beetje van de foto afgevallen maar de lichtroze (die is voor onder je ogen) werkt heel fijn. De groene gebruik ik niet zo vaak. Dit palletje gebruik ik het liefst!

Welke concealer vinden jullie heel fijn en raden jullie aan?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.