Shoplog #4 - Dajana

Ik heb weer es lekker geshopt voor kerst. En daarmee bedoel ik niet voor anderen, maar voor mezelf. *gniffel* Omdat we dit jaar op 1ste kerstavond naar Praag vertrekken vieren we geen kerst. Maar heb ik wel €50 gekregen voor Praag van m'n moeder en ging ik shoppen met me vader. (A) Dit is wat ik heb gekregen:

Een grijze spijkerbroek. Bij de H&M voor €25,-.

En basic grijs vestje. Ik wou eerst een wat donkerder grijs met groene letters in plaats van wit, maar helaas, geen maat. Bij de Lady Sting voor €25,-.

Het boek: Ghostgirl. Bij de Selexyz voor €18.95. Het boek ziet er echt super leuk uit!
Ik mocht dus een boek uitkiezen, nouja mocht ik vroeg het niet echt. (ik liep gewoon de Selexyz in en trok me vader mee :P) Maar we zaten daar dus minstens 3 kwartier in de winkel te kijken,. x) Maar binnekort meer daarover. ;)

Ik ben woensdag naar de kruidvat geweest en ik heb een basecoat van Gosh voor €0,25 (!!) gescoord en een oogschaduw van essence die ik als highlighter ga gebruiken ook voor €0,25! Er stond op dat het €0,90 kost, maar blijkbaar niet?! Ook heb ik nog een nail whitener van catrice gekocht die echt goed werkt zeg!

Liefs Dajana

Groetjes vanuit praaaaaaggg! Ben er nu (zoals jullie al weten) en het hotel is super joh! Maar goedkoop neee! :(

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.