Planning for 2-day

Vandaag word weer een leuke meidendag! Wat heb ik dat niet lang gedaan zeg, i.v.m. koudere dagen enz.. Maar vandaag ga ik shoppen met vriendinnen, bowlen (verjaardagsfeest van vriendin) en logeren bij Fleur. Hier is m'n ├│ zo leuke planning voor vandaag:

10.00 Wakker worden
10.30 Vertrekken naar de stad
10.45 - 15.15 Shoppen
15.30 Spullen ophalen en naar Fleur gebracht worden
16.15 Vertrekken naar bowlen (met Fleur ofcourse)
16.30 - 21.30 Verjaardagsfeest
21.45 + Logeren bij Fleur (hihi)

Zoals je ziet is alles wel behoorlijk snel achter elkaar, dus het is echt ff opschieten allemaal.

Owh en ben je benieuwd naar het verjaardagscadeau?


Het Twilight director's notebook, het verhaal achter de schermen.. Fleur en ik kopen vandaag dit boek voor haar, maar we wisten dus ├ęcht niks anders. Ze weet zelf niet wat ze wil en ook niet in welke richting ze iets wil. (make-up, cadeaubon ofzo) Maar we weten wel dat ze twilightgek is en daarom dit boek! Altijd leuk toch.. Ervaring?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.