Notd - Primrose

Vandaag een lichtpaarse kleur!

Image and video hosting by TinyPic

Ik vind dat er weinig nadelen aan dit lakje zitten. Lakt goed, dekt goed, en blijft wel een paar dagen zitten. Gewoon zoals alle andere nagellak!

Ik heb voor Sinterklaas Konad gekregen! Heb het vandaag geprobeerd en het resultaat krijgen jullie nog te zien. Ik vind het zo leuk om te doen, Hahah!

liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.