My own lipbalm!

Wat ik altijd super leuk vind om te doen is zelf lipbalsem maken. Vooral is ik me verveel is het leuk. Dus laatst was ik weer helemaal in de stemming om nog eenes lipbalsem te maken! Je kan het het op veel manieren doen: in de magnetron, stijltang, föhn etc. Ik doe meestal met de föhn omdat ik dat makkelijker vind. Dit is het potje wat ik heb gebruikt:
Image and video hosting by TinyPic
Wat een schattig potje he! Er zat eerst oogschaduw van me moeder in van Versace. Ik heb hem helemaal schoon gemaakt en toen kon ik 'm hergebruiken.
Wat ik allemaal heb gebruikt:
Image and video hosting by TinyPic
De foto is een beetje vaag ;) Linksboven is dagcrème, die doe ik erin om het iets minder hard te maken. Linksonder een cheap-ass lipbalsem zonder geur en kleur van de Etos. Rechtsboven een knalrode lippenstift van Etos, maar hij is kapot want hij kan niet meer omhoog gedraaid worden! En rechtsonder is glitter. Het was ooit een oogschaduw met heel veel glitter ;)
En het eindresultaat:
Image and video hosting by TinyPic
Tadaaa! Hij is nog steeds heel hard om te smeren maar dat neem ik er wel bij. Hier is alles gewoon door elkaar gemixt toen het gesmolten was.

Maken jullie ook wel eens lipbalsem/lipgloss?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.