Het grote glamourboek

Ik heb van Sint dit boek gekregen,. Het stond op m'n verlanglijstje. (*)
''Omschrijving:
Ruim honderd tips en adviezen over make-up, kleding, omgangsvormen en lifestyle. Met onder meer hoe een goede eerste indruk te maken, een mooie huid krijgen, je eigen badschuim maken, het verzorgen van kleding, nagels vijlen, zelf accessoires maken, een eigen kledingstijl creeren, het kiezen van de juiste handschoenen, eten bestellen in een restaurant, de coolste gast op een feest zijn, oogschaduw aanbrengen, een modeprikbord maken, het mooist op een foto staan, de flamenco dansen en op hoge hakken lopen."

Mijn mening:
Al de opgenoemde dingen staan er wel in, maar vaak best kort. Maar het boek heeft dan ook 127 pagina's met in totaal 103 tips. Er staan ook wel grappige plaatjes bij de tips. En de kaft vind ik een absoluut pluspunt, het ziet er super hip uit door de funky-roze kleur en de glitters.
Ik vind het boek meer geschikt voor wanneer je iets echt even op moet zoeken. Niet om beetje bij beetje erin te lezen, want je vergeet alles toch wel. x)
Het boek heeft soms een beetje een kinderlijk inhoud, maar het verschilt heel erg! De ene tip is voor kralen in je haar te doen en de andere over hoe je mascara het mooist opbrengt. Maar dat was allemaal wel te verwachten want het is voor 11 jaar en ouder. ;D
Het boek is heel leuk als cadeau maar nee, ik zou er zelf geen €13,95 aan uitgeven.

Conclusie: 7.7

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.