EOTD - Wild Berry Sorbet

Yay! Vandaag weer een simple EOTD! Altijd als ik uitgebreide looks maak vergeet ik foto's te maken, domdomdom.. Deze look draag ik vaak naar school als ik wat minder tijd heb om me op te maken.

Image and video hosting by TinyPic

Gebruikt:
Oogschaduwbasis: Hema
Witte oogschaduw (die valt weg op de foto): Essence soft matt eyeshadow in 01 Velvet Passion
Bordeaux/bruine oogschaduw: Essence Creamylicious eyeshadow in 01 Wild Berry Sorbet
Mascara: Maybelline Volum' Express

Ik ben echt dol op die oogschaduw van Essence (Creamylicious)!

liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.