Christmas presents!

Yay! I'm back ;) Het was super leuk in België bij familie en natuurlijk heb ik wat cadeautjes gekregen! Niet zo veel maar genoeg om heel blij te zijn ;)
Image and video hosting by TinyPic
Links een bodylotion van Nina Ricci echt OMG hij is heeeeeeerlijk :) Normaal gebruik ik geen bodylotion van chique merken ofzo (ofja, ik koop ze niet voor mezelf zeg maar). Rechts het boek Waanzin van Mel Wallis de Vries. Ik heb al haar boeken gelezen en dit is de nieuwste. Het zijn allemaal thrillers and i like it! Ben benieuwd naar deze. Ook heb ik nog geld gekregen maar dat is niet zo interessant voor de foto ;)

Wat hebben jullie gekregen met Kerst?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.