Verjaardags Cadeautjes!

18 Dagen na mijn verjaardag komt een artikel over mijn verjaardags cadeautjes! Dat is echt slecht van me! Het zullen dus vooral veel foto's zijn en weinig tekst. Het eerste cadeau dat ik had gekregen was van me ouders. Geld, om uittegeven in Duitsland! Ik ben zaterdag naar Duitland geweest en heb me goed vermaakt in de drogisterij ;).

Image and video hosting by TinyPic
Wreck this journal is een boek waar allemaal opdrachten in staan zoals: 'Burn this page' of 'Write with the pen in your mouth'. Heel grappig en leuk om te doen!

Image and video hosting by TinyPic
Chocolade! Lekker hè!

Image and video hosting by TinyPic
Een cadeaubon van de Kruidvat! Shoppeeeeeeeen!

Image and video hosting by TinyPic
Confessions of a Shopaholic. Ik heb hem al gezien en hij was super leuk!

Image and video hosting by TinyPic
Zilveren oorbellen.

Image and video hosting by TinyPic
Last but not least: Een Fancy (waar ook cream oogschaduw bij zat) en een bioscoopbon.

Ik laat ook nog zien wat ik heb gekocht in Duitland. Als jullie dat willen zien tenminste ;)

liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.