Vampire make-up trend

Ja, je leest het goed! Al vele sterren zijn gespot met deze "vampire look". (bv: Lauren Conrad, Rihanna & Lady GaGa)
Een lichte foundation met eyeliner, oogpotlood en rode lippen. Dramatisch und sexyy!

En weet je wie de (onbedoelde) trendsetter is? Nou, 3x raden: Kristen Stewart!

Nu heb ik de look nagemaakt. (zover het lukte :P)

Image and video hosting by TinyPic
Gebruikt:

Catrice allround concealer, de 1ste kleur
Lipstift 2B, kleur 76 (daarover nog een witte poeder voor het matte effect)
Oogpotlood onbekend merk
Mascara Rimmel, Volume Flash (zwart)
Oogschaduw Catrice, kleur 030 Grey Stone (matt)

Ik gebruik geen eyeliner want dat staat niet bij mij. Maar eyeliner is ook niet noodzakelijk om een "vampire look" te maken. ;)

Ik las dit bericht op msn, hier vind je ook veel plaatjes van de sterren!

Hot or not? Do you like it or dislike?!

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.