All in one, shoplog #3 & little personal

Ik zet even ál m'n aankoopjes bij elkaar, van Maastricht en (3x) de Kruidvat. ;)


Eerst wat ik in Maastricht heb gekocht:

Grijs schoudertasje bij de H&M voor €16,95

Top ook bij H&M voor €20,-. (ofzo) Echt super warm voor over een truitje.
Jas bij de NewYorker voor €50,-. Lekker zacht en pluizig vanbinnen en lkkr warm.


De knal-donkerroze lipstift gekocht. (zoals al eerder hier vermeld)
Bij kruidvat (2B cosmetics) voor €4,-.


Nu de kruidvat-stuff:
(30% korting op make-up is niet bij de prijzen bijgerekent)

Armband (5 losse) voor €5,-.

Jaja, lekker origineel. De concealer van catrice waarvan word verteld dat ie heel fijn is en waarmee Fleur net de kruidvat uitliep toen ik eraan kwam. Voor €2,80. (ofzo)

Image and video hosting by TinyPic

Oogschaduw (essence) voor €1,70 (ofzo)

Image and video hosting by TinyPic

Lipgloss (essence) voor €1,95. (ofzo)

Image and video hosting by TinyPic

Plaksteentjes (essence) in de kortingsbak voor €1,25.
Tip painter (essence) voor €1,95.

Personal:

Hihi, Fleur en ik praten op school wel vaak over make-up en de jongens snappen er meestal níks van. x) Zo vroeg een jongen gister aan ons: Wáár hebben jullie het de hele tijd over? En een paar jongens gaan zich zelfs met ons gesprek bemoeien terwijl ze écht niet weten waar het over gaat. ;) Hihi, grappig!

Liefs Dajana

PS: vanaf nu komt er een f of een d achter het shoplog te staan zodat jullie niet helemaal naar beneden hoeven te scrollen om te zien of ie van Fleur of van mij is. ;)

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.