Shame on me!














Omdat ik de "Aahw, Twilight kom uit" periode heb gemist, had ik de film nóg niet gezien.
Shame on me! Ik had hem woensdagavond gekeken en ik ..,, WAUW. Hij was echt super en nu MOET ik "New Moon" ook zien! Ik kan hem makkelijk dowloaden, maar pas na een weekje ofzo staan ie online en dat is te lang wachten. Nu wil ik wel naar de bios alleen weet ik niet met wie, want iedereen gaat al met iemand anders. (die ik niet ken) Ahja, dan maar me "oude" vriendinnen opzoeken. Omg, ik moet ik moet ik moet iemand vinden.

"In november 2007 werd bevestigd dat Stewart de rol van Bella Swan zal spelen in de bovennatuurlijke actiefilm Twilight. De film kreeg veel media-aandacht en maakte van Stewart onmiddellijk een ster. Het was een film met een klein budget en Stewart vertelde nog nooit zo hard te hebben gewerkt aan een filmproject als aan Twilight. Vanwege het kleine budget werden de scènes in de hoge bomen niet op de werkelijke hoogtes opgenomen, maar op rotsen met een green-screen. Dankzij de grote media aandacht van het eerste deel van de Twilight Saga kon het tweede deel voorzien worden van een groter budget." Bron wikipedia

Wauwie, dat betekent dus dat ''New Moon'' wel beter moet zijn!

PS: wist je dat Robert Pattinson een rol speelde als Cedric Diggory in Harry Potter en de orde van de feniks!?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.