Mini shoplog #4

Een klein shoplogje vandaag! Na school ben ik snel even naar Kruidvat en Etos geweest. Naar de Kruidvat natuurlijk omdat er op veel make-up 30% korting was maar ik vond niet echt veel dingen naar m'n zin. Mijn aankoopjes van Kruidvat en Etos samen:

Image and video hosting by TinyPic

Linksboven is een palletje van The Color Workshop. Ik had op internet al veel gelezen dat de kwaliteit van TCW ontzettend slecht was, maar de prijs kan nogal verleidelijk zijn ;) Hij kostte 99 eurocent en ik hem 'm bij de Kruidvat gekocht.
Rechtsboven een mono oogschaduw van Rimmel. Ik liep snel even langs alle make-upjes in de Etos en zag bij Rimmel een bak met wat dingetjes voor de helft van de prijs! Yes! Deze oogschaduw kostte 3,50 met korting.
Onder een concealer van Catrice. Hier heb ik veel positiefs over gelezen en wou hem al langer kopen. Hij kostte 1,95 en daar zit de 30% korting al bij in.
Nog een foto van de oogschaduw palletjes open:

Image and video hosting by TinyPic

Willen jullie nog ergens swatches van zien?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.