Mijn favoriete oorbellen

Iedereen (die gaatjes in de oren heeft) heeft toch wel z'n favoriete oorbellen. Misschien oorbellen met een speciale waarde of gewoon omdat je ze zó mooi vind. Mijn favoriete oorbellen heb ik in Amerika gekocht bij de Claire's voor 3,50 dollar. Ik vond ze heel mooi, en wou al langer zulke oorbellen maar vond ze in Nederland een beetje aan de dure kant. Dit zijn ze:

Image and video hosting by TinyPic

Ze passen niet overal bij, maar dat maakt mij niet uit! Het zijn opzich wel grote oorbellen, al lijken ze op de foto wat kleiner. Ik ben zo blij met deze oorbellen!

Hoe zien jou favoriete oorbellen eruit?

liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.