John Frieda Elite member

Als member van Jonh Frieda Elite Club ontvang je gratis een verkomstpakketje. Maar dat wist haast iedereen wel.. Nou heb ik m'n pakketje ontvangen, na ongeveer 4 weken. (nog redelijk snel) Er zat een volume lotion in en een waardebon. Met de waardebon krijg je bij aankoop van een John Frieda shamppo krijg je er een gratis conditioner t.w.v €8,99 gratis bij.

Ik kreeg het in een heel chic doosje.

Ik heb de conditioner getest en ik merk niet veel verschil. Het komt ook wel doordat ik helemaal geen volume nodig heb, ik heb juist te veel volume nadat ik m'n haar heb gewassen. (poeeff) Het lijkt een heel klein flesje (25 ml) maar na 1 keer spuiten ben je misschien pas 1/15 kwijt ofzo,.


Liefs Dajana

PS: yes! Ik heb New Moon gezien, gisteravond in de bios,. Hij is wel leuk, maar niet zo wauw als het eerste deel. Als je de delen samenvoegt is ie super!

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.