Essence Creamylicious lipgloss

In m'n vorige shoplog kon je al zien dat ik een lipgloss van Essence had gekocht van de Creamylicious lijn. Mooi kleurtje, normale verpakking en hij ruikt lekker! Maar toen ik thuis kwam vergeleek ik hem met een lipgloss van Essence die ik al een hele tijd (lees minstens een jaar) geleden had gekocht. En ja hoor, ze hadden dezelfde verpakking! En dezelfde geur.
Image and video hosting by TinyPic
Boven de lipgloss die ik al langer geleden heb gekocht en onder de nieuwe. Zoals je ziet, precies hetzelfde!! Op de paarse zit op de dop nog een sticker van Creamylicious. Hihi, ik ziet op LE's wel een vaker verpakking die hetzelfde zijn. Vergelijk maar eens de nagellakjes van the Summer of Love collectie en die van de Go Snow. En de lipgloss van the Summer of Love en die van de All i want collectie. Dus ja, Essence gebruikt dezelfde verpakkingen als vroeger (nouja, vroeg? :P). Ik vind het niet erg, zolang ze maar gewoon mooi zijn ;)
Nog een swatch op m'n lippen van de paarse lipgloss die niet paars is ;) :
Image and video hosting by TinyPic
Zoals je ziet alleen glans en geen shimmer en licht rood/paars kleurtje. M'n lippen staan er trouwens een beetje scheef op ;)

liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.