EOTD Just for fun ;)

Deze look heb ik niet echt gedragen hoor! Zilver en goud is gewoon leuk. Hihi. En deze foto vond ik ook wel leuk! Ik moet aan kerst denken als ik deze foto zie. Dus voor jullie een zilver goude look. Al lijkt het zilver veel grijzer hier.
Image and video hosting by TinyPic

Gebruikt:
Oogschaduwbasis: Hema
Zilvere oogschaduw: palletje van een onbekend merk
Gouden oogpotlood: Catrice
Mascara: Maybelline Volume Express


Remember, it's just for fun ;)

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.