Strepen met Catrice!

De één gebruikt gel liner de ander eyeliner. Ik gebruik al een tijdje een eyeliner van Catrice en daar wil het met jullie over hebben vandaag ;)


Image Hosted by ImageShack.us

De verpakking vind ik mooi. Doordat het goud is heeft het wel iets chiques en de zwarte letters passen er mooi bij! Op de achterkant staat niet veel informatie behalve 'Shake'. Shake? Ja, shake! Ik schud m'n eyeliner nooit! En waarom zou ik? Dat vind ik een beetje raar.
De prijs is misschien nog wel het beste aan deze eyeliner. Hij kost 2,29 en is verkrijgbaar bij Kruidvat. Onderhand doe ik al een tijdje met deze eyeliner en bevalt hij me goed. Ik gebruik hem niet dagelijks want zo handig ben ik niet echt ;)
Een swatch:


Image Hosted by ImageShack.us



Het kwastje is dun dus je kan een precieser lijntje trekken. Handig voor de meiden die het iets natureller willen hebben! Verder geeft 'ie echt een pikzwarte kleur als je genoeg aan je kwastje hebt zitten. Ik ben heel positief over deze eyeliner. Nou is dit wel m'n allereerste eyeliner ooit en heb ik nog nooit gel liner geprobeerd dus veel vergelijkings materiaal heb ik niet ;)

Toch hoop ik dat jullie er iets aan hebben gehad!


Welke eyeliner/gel liner/iets anders... gebruiken jullie?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.