Shoplog #3 Berlijn

Joehoe! Ik ben terug uit Berlijn! En natuurlijk heb ik gewinkeld en mijn aankoopjes wil ik graag met jullie delen. Het is niet super veel ofso, maar gewoon wat leuke dingetjes voor een cheap prijsje! Aller eerst: kwasten
Image and video hosting by TinyPic
Boven een blush kwast, onder een oogschaduw kwast van het merk ebelin. Blush kwast kostte 1,85 en de oogschaduw kwast 1,15! Zo goedkoop! Ik had ze wel een beetje op de gok gekocht want je kon ze niet voelen (zat een verpakking omheen) maar omdat ze zo goedkoop waren en er mooi uitzagen heb ik ze meegenomen en wauw wat zijn ze zacht! Één klein nadeel; ze verliezen haren. Nu alweer minder dan toen ik ze net had gekocht.
Image and video hosting by TinyPic
Lipspulletjes: links een cherry lipbalsem van dm (dm is een drogist in Duitsland) en rechts een creamlipgloss van essence. De lipbalsem heb ik gekocht voor 0,85 euro en de lipgloss voor 0,95 euro. Pas toen ik de gloss had gekocht kwam ik erachter dat ik hem in Nederland eigenlijk goedkoper kon krijgen! Echt dom van me, gelukkig scheelt de prijs niet veel dan.
Image and video hosting by TinyPic
Nailpolish! V.l.n.r: White French Manicure van Rival (de Loop??), chocolate shake (van de Creamylicious lijn) van essence en een zilvere nagellak van p2. De prijzen: (again) v.l.n.r.: 1,49 - 0,95 - 1,55. Cheap hè?! Ik ben nu bezig om m'n nagels zilver te lakken enneeh een aparte kleur ;) Wel gaaf vind ik!
En dan nog een non-beauty item. Een sjaal! Ik had en gewoon nog eentje nodig en zag deze bij de Six voor 7,95.
Image and video hosting by TinyPic

Zijn jullie op vakantie geweest (of gaan misschien?) en waarheen?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.