Sexy curves mascara



Belooft:

Tot 70% meer gekrulde wimpers voor sexy en verleidelijk volume. De unieke drievoudige borstel, de Triple Plump Brush, heeft kortere haartjes om volume te geven en langere haartjes om de wimpers te krullen en te separeren.

Werking:

Hij krult wel mooi door het drievoudig golvend borsteltje, maar door de golven plakken je wimpers snel aan elkaar. En dat probeer ik juist te voorkomen, omdat mijn wimpers al snel in groepjes vast gaan plakken. Maar de €10.99 zijn het niet waard, vind ik.

Dit is wel de normale, misschien dat de Extreme Black mooier is. Iemand ervaring?

Voor en na foto's



Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.