Oeps... Kapot!

Oeps.. het kan gebeuren dat je eens een oogschaduw, poeder, blush etc. laat vallen. Dat gebeurde me gisteravond. Ik was wat een het snuffelen in mijn stash en BAAM. Daar ging een oogschaduw palletje. Nou was het niet een palletje wat veel waard was. Ik heb het al lang geleden gekregen en het is merkloos. Maar toch wou ik even met jullie delen hoe ik het heb opgelost.
Allereerst; Het palletje met de 2 kleuren die gebroken zijn.
Image and video hosting by TinyPic
Gelukkig maar 2 kleurtjes, maar helaas wel door elkaar geraakt. De donkerste bruin is wel suuuper gepigmenteerd, die wou ik dus sparen.
Een close-up:
Image and video hosting by TinyPic
Nou had ik bij Kruidvat een keer reispotjes gekocht waar 15 gram in kan. Ik heb zo goed mogelijk m'n best gedaan om de donkere bruin te sparen en in het potje te doen. Natuurlijk komt er ook wel wat van die andere kleur in, dat kan niet anders, maar behoorlijk wat is nog gered. Zo ziet het eruit in het potje:
Image and video hosting by TinyPic
Natuurlijk was het palletje helemaal vies van alle oogschaduw. Met een kwast heb ik hem schoongemaakt. Het resultaat:
Image and video hosting by TinyPic

En nu hoop ik dat ik voorlopig niet nog eens iets laat vallen, want het is niet de eerste keer! ;)

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.