Notd - Always Hippie + personal

Image and video hosting by TinyPic

Deze nagellak is van de Summer of Love collectie van Essence. De kleur komt niet helemaal goed over op de foto, de glans is heel goud hier, terwijl het toch meer bruin is. Maar ik vind het een best goeie nagellak, hij lakt fijn, was goedkoop, en de kleur is iets wat je niet vaak tegenkomt! Hij kostte trouwens 1,79 en is niet meer verkrijgbaar.

Personal: Vandaag heb ik 50 km gefietst. (volgens mij was het meer, maar ongeveer!) Ai, ik zat net echt te shaken toen ik van mijn fiets afstapte. Fietsen naar school; okay. Maar ik fiets nooit ver! Het was erg vermoeiend. Er hebben mensen een lekke band gekregen onderweg (Dajana!!), en sommige mensen waren helemaal verdwaald! Blij dat ik weer thuis ben ;)
Edit: Het was een opdracht voor Latijn en Grieks. We moesten rondfietsen op zoek naar resten van oude tempels, wachttorens enz.

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.