Nivea Visage Young: Beautiful

Prijs: €7.20 (dacht ik)

Dit is een een hydraterende crème en foundation in één. De kleur past zich aan je natuurlijke huidskleur aan. (echt waar!) Ik kon helaas geen duidelijke voor en na foto's maken. Dus daarom een filmpje van hoe de kleur eruitziet. De kleur is niet precies zoals in het filmpje want het is s'avonds opgenomen dus een beetje raar en op je gezicht blijft er geen glans hoor ;), want het trekt meteen in.

Ik hou ervan, want het geeft gewoon een frisse uitstraling. (en vooral fijn als je net wakker bent)

Ik twijfelde wel heel erg of ik dit zou plaatsen want tsja, hoe kan ik dit nou goed uitleggen?!



Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.