Let's get personal.


Omdat jullie nog niet zo veel weten van Fleur en mij vertel ik maar meteen mijn negatieve puntjes over mijn karakter. ;) En daar horen altijd wel wat positieve puntjes bij hea?! Nou hier komen ze:

-Ik kan niet tegen kritiek
+Maar ik doe er (haast) altijd wat mee

-Ik ben heel erg emotioneel
+Maar krijg daarom haast altijd mijn zin

-Ik kan héél moeilijk nee zeggen
+Maar daarom leer ik mensen vaak beter kennen

-Ik praat soms heel erg veel
+Maar vaak floept er wel wat grappigs uit

-Ik ben verslaaft aan xD, (a) en :D
+Maar zo weten jullie altijd hoe ik iets bedoel

-Ik kan er niet tegen dat mensen ongeduldig zijn
+Daarom ben ik zelf wel geduldig

Zozo, best wel veel punten.
Ik heb er nog wel meer (denk ik), maar die weet ik nu eventjes niet. ;)

Hebben jullie ook zulke minpuntjes?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.